MinikPandam_ birgunes21 icerikler hemen hemen aynı ama hangisinin bebeğine iyi geldiğini deneyerek ogrenebilirsin. Aptamil bizde kabızlık yapmıştı bebelac a gectik düzeldi
A_12ynr birgunes21 içeriklerinde pek fazla bi fark yok ama bebeginn gaz yapıp yapmamsi önemli yada yarayıp yaramamsi kilo aldrimasi gaz yapması o guzdne deneyerek kendin bulman daha iyi .
anonim99 birgunes21 içerikleri hemen hemen aynı demişti bı yakınım. İçerik okumaktan da anlar kendisi baya. Aptamil e boşuna para verme demişti. Bende hep Bebelac Gold kullanirim zaten Aptamil çok sevmedi 1 paket hediye gelmişti. Hemen döndüm Bebelac Gold a