Kaganpasa20 1 ayda işitme testi yapılıyor onu zaten söyledik bir de aşısı var çok bir şey yok ayrıca emzirme şeklini doğru yapıyorsunuz biri bitmeden diğerine geçmeyin bebeğin yağlı sütü alması daha iyi o da iyice bittiğin de oluyor zaten yumuşuyorsa yeterlidir 15 20 dk arası emzirin ona yeter