beyzacmvrc canim normal o zamanherhalde.Ben mesela tadima basladigimda evet kakasinda katilasma oldu 3 gun kuraliyla yaptim ben ama hic boyle icinde yubarlaklar olmamisdj gorunce şok oldum bu nedir diye.Ben once patates,havuc,brokoli,karnibahar,daha sonra elma,ayva,muz,pirinc unu,ve karabasagi tatdirdim.Şimdi dedigin gibi bende ancak bunlari karistiriyorum ilk once mesela 2i sebzeyi karistirip pure gibi verdim.Oyle oyle 2 2yapip bitirdikten sonra.Mesela 3 sebzeyi karistirinxa corba sekline gectim 3 gundur oyle yapiorum.Mesela bugün patates havuc,karnibahar hasladim uzerinde bir cay kasigi pirinc dokdum kaynatdim boyle suyu azalana yakin pisince hepsi dokup blendrdan gecirip kavi corba gibi yaptim verdimyeri Mesela dun patates brokolini hasladim suda daha sonra suyuna 1 cay lasigi karabasak yikayip atdim oda onlarla haslandi sonra yine bizlatdim verdim icti meyveleri buharda hasliyoem pure yapiorum ama karistirmiyorm meyveleri.İnsallah 6 ayi bitinxe kasik mamalari yapicam kahvalti gibi birde aksamustu corba yapicam gunde 2 kez yapicam ben.Ara ogun gibise meyve emzigine meyve koyup veririm.Birde su vericem