gulcicek006 Arkadaşlar geçen hafta kanal tedavisi oldum çene altında lenf bezinde şişlik oldu agrılı başına böyle bişey gelen oldu mu
Azra34 gulcicek006 merhaba şişlik hangi boyutta bendede şişlik yok ama kanal sonrası bi agrı var cenemde hatta disimdede 10gün oldu agrıdan duramıylrum doktor normal diyor
gulcicek006 Azra34 bende hiç agrı olmadı benim de 10 gün oldu ilk günden beri ağrı yok fakat dediğim gibi şişlik var oda azaldı sanırım bünyesel bişey araştırdıgım kadarıyla agrıda şişlikte olası komplikasyonlar içinde