zellasmin Kizlar benum bebegim var bes aylik sobayla isiniyoruz kurduk sobamizi ama odun kestiricez esimin maasini bekliyoruz isiticimiz var odaea elektirikli ufo guzl isitiyor sizce kullanmalimiyim
Nurcanben zellasmin valla zararlımı ki bende 2 gündür kullanıyorum evim 5. Kat ve önü açık olduğu için petekler yeterince ısıtmıyor.