nefe canım bebeklerde kusma normaş karşılanır kimi 6 ay kimi 1 yaşında kesilşr
Fışkırır derecesineee oluk oluk aşırı kusuyırsa doktora gitmelisin
Ama az az ve ara ara yada her gaz çıktığında kusuyırsa sorun yok
Bebeklerin sindirimi henüz tam gelişmediği için
Emerken veya biberonşa emerken hava yuttukları için gaz yapıyor
Tavsiyem mama yedikten sonra hemen gazını çıkar ve kafasının altına yastık koy 15 dk dursun öyle
Sonra yastıgı al
Bide aman diyim gece yatırırken gözünün önünden ayırma yan tut kafasını ve yedirdikten hemensonra uyutma 30 dk geçsin allah korusun