Kızlar merhaba, bir sorum var tecrübe edenlet yardımcı olursa çok sevinirim. Arkadaşım ve ailesi uyuz oldular yaklaşık 3 ay olucak. Bu sürede hiç görüşmedik onlar tedavi vs oldular. Artık görüşmek istiyorlar geçti filan dedi ama bilemiyorum acaba artık bulaşıcılığı tedaviden sonra geçiyor mu bilgisi olan var mı?