Kızlar süt arttırma diye dün açmıştım post bugün bir tık geldi sütüm ama bebeğim memeyi kavrayıp çekene kadar hem dayanamıyor hemde ben onca zaman dikişlerden duramıyorum diye sütümü sağıyorum ama 5ml anca sağılmıştır yani mama veriyorum bebeğe sütüm artana kadarda sağayim diyorum yani aslında biley bilmiyorum yaptığım doğru mu onuda bilmiyorum ama çocuk acıktı mı iyice gerilşyo memeyi hiç almıyor ya bu emzirmeyle sütle alakalı bildiğiniz yaptığınız her şeye açığım nolur yardımmm