Srcz ben götürüyordum artık götürmicem zorda kalmadıkça veya hasta olmadıkça. En ufak bişey desem direk tahlil istiyor en az 1000-1500 lirayla çıkıyoruz sonuç yok. Şikayetlerimize hiç bişey yapmıyor. Tamam bebeğimizden kıymetli asla değil para ama sonuç alamadıktan sonra o parayı bebeğime harcarım. Boy kilo için istediğim zaman sağlık ocağına gidiyorum.