Arkadaşlar umarım kendimi ifade edebilirim. 😁 şimdi benim 4 aylık kızım var anne sütü ve mama alıyor. Öyle ki mamanın suyu hep önceden hazır olur. Çünkü acıkınca çığrınıyor resmen. Ama mesela böyle ek gıdaya geçen çocuklar bazen yemek bile yemiyor yani ama ağlamıyorlar da sanki açlıktan. Hatta kendi kendime bu çocuk ağlarken ben ona ek gıdasını ne ara hazırladım akşamdan mı yapıp koysam diye bile hesap kitap yapıyorum 😁arkadaşımın 1.5 yaş oğlu var geçen kahvaltıda annesi ağzına bir şeyler verdi azıcık yedi kalktı oynadı mesela. Ya da komşunun oğlu gelmişti 8 aylıkken felan oturdu annesinin yanına sonra annesi muz çıkardı kaşıkla yedirdi sonra oynamaya başladı tekrar. Bu acıkınca ağlama süreci ne zaman geçecek ? Daha doğrusu ağlama süreci ne zaman geçecek ? 😁