fyz81 kafasini kendi saga sola cevirebiliyorsa bisey olmaz canim bende 1,5 aylikken beri hep yüz üstü yatirdim doktorumun tavsiyesiyle cünkü birincisi gaz sancisindan uyuyamiyordu ikincisi kollarini hareket ettirdikce kendisini uyandiriyordu bu sekilde cok daha rahatiz sükür 🙏🏻🌸