elif2424 Sezeryan sonrası kanamam bitti 40 ımdan önce 40 ımdan 2 hafta sonra falan kanamam oldu 5 6 gün sürdü bu ay olmadı böyle bi kanama adet miydi bilmiyorum anlamadım da daha düzene girmediği için mi böyle oluyor
1pekmom_ elif2424 adet olabilir düzensiz oluyormuş zaten bidahakini takip edin bakalım ne zaman olacak
pamugunannesiii elif2424 40ım çıktıktan 27 gün sonra adet oldum 2 hafta sürdü kanamam ve çok aşırı bi kanamaydı.şimdi 2.defa adet oldum normal düzenime dönmüşüm.başta bende çok korktum ama için iyi temizlenmemiştir ondan kanaman fazla oluyodur demişlerdi galiba doğru söylediler çünkü 2. Adetim normale döndü
nergiz4155 elif2424 birikmiş kanın olabilir bende bir hafta kan gördüm 15 gün göremedim doktor birikmiş kan dedin 15 20 gün sonra tekrar kan gördüm
Elistos1 elif2424 aynı şeyi bende yaşadım sezeryanla doğum yaptım 40tan çıktıktan sonra bu 2 ayda 4 kere ağır şekilde kanamam oldu doktora gittim emziriyorsun diye dedi bana saçma geldi emziriyorum diye kanama olmaması gerekiyor diye biliyorum ben ama
Celi Elistos1 merhaba benım de bebegım 3 aylığı dolduracak 5 gun temız kalp adet oluyorum korkmaya başladım bana da aradgımda emzırıyorsun dıye dedıler parçalı ve çok yoğun olmazsa sıkıntı olmuyormus
Elistos1 Celi doktor normal olduğunu söyledi emzirirken ilk 6 ay böyle olabiliyormuş çevremde ilk defa kendime olmuş olsada öyleymiş
Celi Elistos1 bana da oyle dıyordu doktor muayeneye gttım ılac verdı gecmesse olacak rağmen öcünü kürtajla temızlememız gerekebılır dedı