Nazl_alkss Sezaryan sonrası kaç sonra ağda yaptırdınız yaptınız birazdan kuaföre gidicemde tedirginim herhangi bir zararı var mı yada dikişlere zarar veriyor mu ağrı olur mu doğum yapalı 3 30 ay oldu
sdakbyk Nazl_alkss ıkı kez sezaryan oldum 2 ay sonra gitmiştim ozel bolge agda oldum cok sukur sorun olmadı
Reyhan34 Nazl_alkss yaptır canım bişe olmuyor hissetmiyorsun bile orayı dikiş üzerini bende 2 ay olunca gitmiştim
oyoyoyyedibeni Nazl_alkss 40 ım çıkınca gittim hic birsey olmadı şükur . Ama yapan kisinin dikkatli olması lazım ben kendi agdacımdan cok memnundum o yuzden sorun olmamıstı
Nazl_alkss sdakbyk sdakbyk zararı yoktur dimi hızli çekim oluyor ya deri iç dikişler ağrı yapabilir mi