Bebeğim 18 ay 14 günlük ve son bir aydır kendi kendine oyun oynamıyor. Hep benim kucağımda olmak ve ya sadece benimle oyun oynamak istiyor. Odada asla tek başına kalamıyor. İkimizde salondayken ben mutfağa gidiyorum koşarak arkamdan geliyor korkmuş bir şekilde. Bunun sebebi ne olabilir geçici bir durum mu? Yaşayan var mı? Önceden böyle değildi son bir aydır değişti