Kızım 3 yaşında anne baba bebek süt dede gibi kelimeleri var ama cümle kurmak isteğinde hiç bişey anlaşılmıyor böyle 2 kelimelik şeyleri anlıyorum başka insanlara da amca abla de diyince diyor tuvelte gidiyor ama sıklıkla büyük kakasını üstüne kaçırıyor mahsus yapıyor . Milletin neden konuşmuyor demesinden bıktım artık.Cok iyi kalem tutar harfleri öğrendi büyük küçük ayırt ediyor birde çok güzel söylüyor ama hızlı konuşamıyor cümleler bir birine giriyor ne yapmak gerek