Snp57asel karahann yani normal bence idrar hangi renk olması gerekir ki 😀😃 sıra dışı bi renk yok ordaa
saribez karahann bana da öyle gelmişti oğlumun çişi kimse takmıyordu ama cidden rengi sarı olmuştu 😅 sıvıyı artırdık düzeldi
Sevval1507 karahann şimdi canım ilk annelikle ne alakası var çoğumuz ilk anneyiz insanlar çok bilmiş değil arastiriyor sana da tavsiye ederim. bu attığın foto iki üç idrar ustusute yapılmış bir bez ondan sarı görünüyor yani normal bir sıkıntı yok.
benimoglumukurtarinesraa Normal bence . Ben de bugün idrarda turuncu leke gördüm iki gündür havuç tadımı yaptırıyorum alakası olabilir mi bilenler yazsın lütfen
YaaMan benimoglumukurtarinesraa bebek susuz kalmış olabilir tadımdan sonra su verin bolca bizde de oluyordu
1Umut Bence rengi normal,ama daha açıktı normalde diyorsunuz.Anne sütü alıyorsa siz daha fazla su için ve daha sık emzirin.