Kızlarr bi akıl verin bebeğim 1 yaşında sabah 7 de kalkarız 10 a kadar takılır 10 da uyur 12 de kalkar şimdi buraya kadar gayet güzel normalde 4 de uyuturum 5 de kalkar sonra akşam 9.30 da uyuturum ama bir aydır 9.30 da uyuturken savaş veriyoruz uyumak istemiyor bende sinirlenip bağırıyorum bağırmak istemiyorum bunun için tek uykuyamı düşüreyim acaba öğlen 12 de uyandıktan sonra akşam 8 de uyutsam uzun süre mi uykusuz kalmış olur bu karmaşadan çıkamadım