ahbus94 Kizlar bebeğim 44 günlük, gazlı bir bebek zaten. İlk haftalarda memeye düşkündü kilo alımı gelişimi vs çok iyi. Mama vs vermiodum doyuyordu. Şimdi ¾ dk emiyor sonra ağlamaya başlıyor çekiyor kendini tekrar almak istiyor içtikçe ağlıyor. Mecbur doymadıgi için mamanda veriyorum. Alerjik mi sindirimsel mi anlamadım. Gaz olsa ilk başlarda da hep gaz problemi vardı ama memede huzurluydu emiodu. Lütfen yardım edinn
Zeyzey05_ ahbus94 atak dönemi oluyor canım ondan ağlıyodur memeyi reddediyodur oluyo böyle şeyler sakinleştir karanlık sessiz bi ortama geç yada uyurken emzir
sevda3460 ahbus94 ay benimkide öyleydi ağlardı emzirmek isterdğm emmemek için kendi geriye doğru atardı onun yüzünden 4 defa mastit oldum sütüne hep üstüme başıma akardı 3.5-4 aydan sonra normale döndü şimdi bir sıkıntısı şükür ama baya uğraştırdı beni
benimoglumukurtarinesraa ahbus94 diline de bakın pamukçuk olmuş olabilir..beyaz bır tabaka var mı. Varsa silince geçiyor mu
huzurluaycicek Atak donemindedir, biberon çok fazla vermenizi tavsiye etmem sonra meme emmeyi bırakabilir, sütunuz çok biriktirse sutunuzu mutlaka elle ya da makineyle sağın, bir de farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin yatarak vs gibi
ahbus94 huzurluaycicek biberon veriyorum doymayinca lansinoh var. Meme reddi yapmadı ama bilemedim. Kaşıkla mi versem meme reddi olursa diye de korkuyorum açıkçası. Yeterki diysuntda diyorum çok ağlıyor çünkü sabırsız o yüzden biberonla veriyorum. Daha önce de vermiştim meme reddi olmamıştı
ezgdmrcasln ahbus94 Gaz problemi 2. ay da tavan yapıyor. Memeyi emerken bırakıp ağlıyorsa gazı vardır. Eğer emerken tıkanma da yaşıyorsa sütünüz tazyikli geliyor olabilir biraz sağıp öyle vermeyi deneyin. Ayrıca hemen mama vermek en büyük yanlışlardan. Sütünüz varsa ve bundan eminseniz boşuna bebeğe mama vermeyin mamalarda bebeklerde gaz ve kabızlığa sebep olabiliyor.
ahbus94 ezgdmrcasln doktorumuz emzirikten sonra 30 CC ver dedi. Doymuyor olabilir almazsa doyuyordur dedi. Sürekli kendini çektiği için gerçekten de doymuyor mama verince doyuyor rahatlıyor. Bende hiç vermek istemiyorum. Olabildiğince sütümü de sagiyorum veriyorum
ezgdmrcasln ahbus94 kaşık biberonlar var ucu silikon şeklinde. Onunla verirseniz meme reddi olmaz. Kullandığınız mamada da dikkat edin içeriğine bakın şekersiz olmalı yoksa anne sütünü sevmiyorlar.