Kızlar 23 günlük bebeğim var. 3 gün önce mastit şüphesiyle acile gittim acil doktoru bana bir antibiyotik verdi emzirirken kullanabilirsin dedi 12 saat ara ile 2 adet kullandım aniden sütüm kesildi. Meme reddi yaşadığım için sürekli elektrikli pompa ile sağıp biberonla anne sütü veriyordum. Şuan herkes antibiyotikten değilde ben elektrikli pompa ile sağlığın için sütümün kesildiğini söylüyor ? Sizce elektrikli pompa sütü keser mi? Yoksa antibiyotikten mi oldu