Bebeğim 3 aylık uykuya çok geç dalıyor gündüzleri resmen hüsra geçiyor uyku ilaçı filan kullan diyen var kızlar sizden yardım istiyorum ne yapmak lazım veya kullan var mı uyku ilaçı şurupu çok ağlıyor bende oturup onla ağlıyorum ilk çoçuğum çok çaresizim ailemden de uzak serdeyim tekim yetemiyorum resmen bebeğime 😞😞 ve çok gazlı