ilaydaaltann_ Kızım doğduğunda diş eti kabarıkti baya bi nerdeyse patliycakmis. Doktorum dişli bebek diyordu😂 şu an 2 gun sonra 8 aylık olucak ilk disimiz çıktı. Onun büyüdüğünü görmek çok farklı duygular paylaşmak istedim🥹❤️
ugurbocegi03 ilaydaaltann_ oyyy Maaşallah diğerleri de kolay çıkar inşallah 🤲🏻☺️ darısı benim başıma 3 aylık bebeğim ve diş etleri kabarık ne zaman çıkar bilmiyorum 😇
Oburiks ilaydaaltann_ maşallah bebişe Bizimki ilk disi 5.5 aylıkken çıkmıştı çıktıktan sonra farkettik şu an 13 aylık 8 disi var