bibibibiskrem ay her gün başka bir şey oluyor. Bazen diyorum ki üstüne falan mı bastım çocuğun niye böyle bağırıyor :D
Bir gün mutluysa öbür gün diş ağrısı, iki gün sakinse üçüncü gün atak, bir gün çok iştahlıyken öbür gün emmemek için kıçını yırtma derken 7. Ayda ilerliyoruz. 4. Ay atağından sonra bana bi alışma geldi. O atak uzun sürüyor ve 4. Aya girmeden başladı bizimkinde de. Geçecek. Genel sağlık durumu iyiyse, yani ishal grip ateş mateş yoksa normaldir.