3 gündür şiddet basagrim var parolla kesinlikle geçmiyor. Bugün acile gittim kan aldılar enfeksiyon var antibiyotik kullanman gerekiyor bir süre emzirme dedi. Mümkün değil dedim çünkü kesinlikle mama almıyor biberon almıyor. Bebeğim 5 aylık. 1 ay önce dişim iltihap kaptığinda doktor yine antibiyotik vermişti kullan süte çok geçmiyor bir zararı olmaz demişti. Onu soyledim doktora o zaman emzirebilirsin aynı antibiyotiği verdi. O zaman kullanmıştım bir şey olmadı ama şimdi bı aklıma takıldı kullanan oldu mu hiç ?