Merhaba 10 günlük bebeğim var ve şifayı kaptım grip oldum malesef. Maske takıp emziriyorum. Ihlamur içiyorum ve parol yazdı Dr sadece. Bebeğiminde bgnden itibaren hapsırığı ve burun tıkanıklığı başladı serumla açmaya çalıştım ama hırıltı var. Ne yapabilirim tecrubeli anneler yazarsa sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻