Arkadaşlar süreç normal giderse ilk 6 ay anne sütü biliyorum. Peki mamaya ne zaman başlanır? 1 yaşına doktorlar mama öneriyor diye okumuştum ek gıda sürecinde mi? Yoksa annenin sütü yetiyorsa anne sütü + ek gıda olarak mı devam eder mama hiç araya girmeden? Çok kafam karıştı