Bende verdim canım hatta gece mamasıda almıştım 4ay 2 haftalık falandı sanırsam onlarla başlamıştım bide hipp püreleri ile. Bazende mama yerine onları biberona koyup veriyorum hatta gece mamasını her gece nerdeyse. Erken başladığımız için kızım su 7 aylık her şey tane olarak yiyor damağı ile ezip pire halinde bir şeyleri nerdeyse ağzına sürmüyor