Heyrenlydy Deletedmom_82 6.ayı benim doğum günüme denk geldi ufak bi pasta alıp aile arasında kutlama yapmıştık bana kesilmişti pasta ama kızımın önüne koydum onunka beraber üfledik onun da 6.ayını kutlamış olduk