Arkadaşlar daha önce hiç olmamıştı yada ben fark etmemiştim. Dün yemek yerken oğlumu yanıma alayım dedim. Pusetine uzattım,altına peluş battaniyesini serdim işte. 1 saat falan geçti de birden baktım kafasındaki bıngıldagı kalp gibi atıyor. Hani ağlaması huzursuzluğu falan da yoktu? Daha önce yaşayan var mı normal bir şey mi