Kubraltun Herkese merhaba kızım 65 günlük her gün sabaha karsı 2 3 saat ıkınıyor bu durumu yaşayan var mı? Neden oluyor acaba
wish0124 Kubraltun benim bebeğimde öyleydi doktor normal olduğunu gelişimiyle alakalı olduğunu söyledi. 3-3.5 aylıkken bıraktı bu hareketi zaten
Zynppp_0999 Kubraltun aynen bizimde gece sorunumuz o 3 ay 8 günlüğüz sürekli ayakları hareket halinde. Doktor normal dedi ama ne zaman geçicek bilmiyorum. Geçse de yavrumda rahatlasa bizde
Ranabyram Aynısı benim bebeğimde de var tuvaletini de yapıyo ama gece başlıyor ikinmaya sabaha kadar gazını da çıkarıyor ama ıkınma var
Ranabyram oglumubeklerken Ama işte gazını cikariyo çıkarmaya rağmen oluyo daha bağırsakları Yeni çalışmaya başlıyor diye mi acaba uykusu bölünüyor bundan dolayi
Kubraltun Çok üzülüyorum bu duruma. Anne olmak gerçekten çok zor hepinize teşekkür ederim sağlıkla büyütelim inşallah Bebişlerimizi🙏🙏