Oğlum 7.ayına yeni girdi. Geçen hafta c.tesi bi baktık alttan bi dişi çıkmış, hiç anlamadık bile. Çarşamba akşamı yani 3 gün sonra gece huzursuzdu uyumadı fln. Baktım çıkan dişin yanında ki kızarmış şişmiş patlayacak. Biberon maması veriyordum aynı zamanda emziriyorum ek gıdaya da geçmiştim. Şimdi sadece beni emiyor asla biberon almıyor kaşıkla ek gıda yemiyor 😞hep ağlamalı,huzursuz,hafif ateşide var. Taze soğan verdim havuç verdim. Üç günde yüzü küçüldü yavrumun 😕diş jeli aldım küçük küçük sürüyorum. Yemek yemesi için ne yapabilirim var mı öneriniz , sütüm öyle çok yok zaten, sadece beni emiyor ☹️