Fışkırır tarzda mı yoksa normal kusma mı? Eğer normal kusmaysa reflü de olabilir yediği fazla geliyor da olabilir ya da emerken memeyi yanlış tuttuğu için gaz yutuyor da olabilir. Fışkırır tarzda bir kusmaysa alerji olabilir. İyi bir doktor bulun detaylıca nasıl ve ne zaman kustuğunu anlatın bir araştırılsın bir de şuan haftasonu mesela doktora gidemezsiniz gidene kadar emzirme arasında memeden alın gazını çıkarın sonra tekrar emzirin, emzirdikten sonra biraz kucağınızda dik tutun hemen yatırmayın bir de yatağının baş kısmını yükseltin eğer beşiginiz kendinden reflü yatağı gibi olmuyorsa yatağın altına yorgan vs katlayıp koyun başı yüksek olacak şekilde eğimli yatsın o şekilde de gözlemleyin bunları yaptığınızda nasıl olduğunu da doktorunuzla paylaşın. Umarım önemli bir sorun değildir geçmiş olsun🌸