Bebeğim normalde bir günde 3 veya 4 kez kakasını yapardı ama Çarşamba gece yaptı Perşembe günü hiç yapmadı cuma 1 kere yaptı bu sabah da 1 kez yaptı emerken de sürekli ıkınıyor uykusundan ıkınma yüzünden kalkıyor ama kak yaptığı zaman kakası cıvık oluyormama takviyesi yapıyoruz ondan olur mu neden böyle oluyor anlayamıyorum