Smyrnaasimrani benim kızım 4 aylık 3 aydır ortez takıyor, çok şükür düzeliyor. Erken tedavinin çok önemli olduğu bir konu tabii ki inşallah kendiliğinden düzelir ama tıp çare sunmuşken ve belli bir süre sonrasında tedavi zorlaştığı için bir doktora daha gösterin derim. Bunun dışında çift bez takmak (tedavi yöntemi olarak kabul görmüyor bir çok dr tarafından) bacakların kurbağa gibi ayrık durmasını amaçlıyor, kangurunuz varsa onda taşıyın bacaklarını M şeklinde ayrık tutun derim.