Riokarnavali Bebeğim bugün 4 ay 2 günlük oldu. Henüz bir atak dönemine girmedim ama korkmuyor değiliz. Bu dönemi sorunsuz geçen anneler yazabilir mi belki biz de sorunsuz geçirenlerden oluruz 🥲
DNZTNR Riokarnavali bizde 4 ay 1 günlüğüz biz dördüncü ayı çok sevdik o kıkır kıkır gülmeler sürekli biseyler anlatmaya çalışmalar anneyi görümce sevinmeler hepsi o kadar keyifli o kadar değerli ki atak gelecekse buyursun gelsin biz hazırız 🤭
ucmelekannsi Riokarnavali biz 4 ay 3 günlüğüz biz atak dönemiyle erken tanisanlardaniz 3.5 aylikken başladı meme reddi sürekli vızır vızır alışt yeni yeni iyiye gidiyor gibiyiz 😂
Melis1706 Riokarnavali 4. Ayda ben atak yasamadim ama mama reddi olmustu 6. Agda fena yasamistik sen 1 yas sendromunu gor bide 😂
Riokarnavali DNZTNR evet çok zevkli gerçekten. İnşallah uykusuzluk ve sürekli ağlama halleri hiçbir bebeğe gelmez ❣️
Riokarnavali ucmelekannsi çok zor ya 😓 benim bebeğim zaten kolay uyuyan bir bebek değil bir ve gece sık uyanan bebek. Bir de atak gelirse naparız bilemem 😅
Riokarnavali Melis1706 bu ataklar sendromlar ne zaman bitecek ya 😅 doğduğundan beri bi atak haftaları 😅