Arkadaşlar merhaba 46 günlük bebeğim var ve emerken çok hava yutuyor e bu da onu çok rahatsız ediyor hemen kendini çekiyor emmek istemiyor gaz olusuyor falan haliyle karnı doyamıyor ana mamayı biberondan çok güzel içiyor gunelde 3 defa falan mama veriyorum emzirirken dikkatli olmaya çalışıyorum ama ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun 😮💨😭