Metoomom Kızlar merhaba. Evolvia rp1 mamayı kullanan olup bebeği kabız olan var mı? Bebeğim ıkınmasından dolayı mamayı önerdi. Bende süt diyetine başladım. Ama bebeğim ıkınmaktan mahvoldu simdide kabız oldu Ve tadınıda beğenmedi.