Metoomom Kızlar merhaba. Evolvia rp1 mamayı kullanan olup bebeği kabız olan var mı? Bebeğim ıkınmasından dolayı mamayı önerdi. Bende süt diyetine başladım. Ama bebeğim ıkınmaktan mahvoldu simdide kabız oldu Ve tadınıda beğenmedi.
hunilimomy Metoomom mama iyi gelmemiş olabilir başka bi alerji mamasi deneyebilirsiniz nerdeyse hepsinin tadi diğer mamalara gore farkli ama kabızlık yapmaması gerekli
Metoomom hunilimomy eşim bir sürü eczane gezdi alerji mamasını bulabilmesi için. Çogu eczanede yoktu. Evolviada internet üzerinden sipariş verdim.ilk sma ile başladık. Çok ıkınması vardı doktorumuz evolvianin acsini önerdi daha kötü yaptı tekrar sma ya geri döndük. Doktora gittiğimizde evolvianin pr1 ini önerdi. Ama bizde kanlı kaka yok. Bir deneyin dedi
hunilimomy Metoomom aptamil nestle alfamino neocate büyük eczanelerde bulabilirsiniz yada siparis üzerine getiriyorlar bunlardan deneyin hangisi iyi geliyorsa doktorunuz raporlar ücretsiz alırsınız zaten alerji mamaları daha pahalı çünkü normal mamalar göre
hunilimomy Gaz kabızlık döküntü ikinma gürültülü kaka uykuya dalmadan güçlük süt ve süt ürünleri tükettiğinizde huysuzluk varsa da alerji olabilir her zaman kan olmayabilir
Metoomom hunilimomy bizim gazımız hep var. Gaz gürültü ve sümüksü gibi kaka ve sürekli ıkınması. Ama bu manada aynı şikayetler devam ediyor. Gerçekten ne yapacağıi şaşırdım. Uykusunda bile ıkınıyor
Metoomom hunilimomy doktorumuz ilk önce deneyin iyi gelirse rapor çıkartiriz dedi. Gerçekten çok pahalılar 800 lira bir mama