Merhaba arkadaşlar kızım ilk başlarda kolikti sürekli kucağimdaydi ve sadece ben baktım hala da babası dahi destek olmuyor her yerde kucağımda o yüzden kambur olmaya başladım ve direnç bandı diye bir şey buldum sizce almalı mıyım faydasını görür müyüm kullanan oldu mu