Merhaba hanımlar deneyimimi paylaşmak istedim sizinle.. memeye aşık ve 1 yaşında olmasına rağmen başından beri saat başı bazem ondanda daha fazla kalkan bi bebeğim vardı.. kara kara düşünüyordum napıcam diye öyle çok sütüm de olmadı hiçbir zaman emzik niyetine kullanıyordu beni başında hiç emzik vermedik çünkü. Önce ek gıdadan sonra gündüz öğünleri yemeği arttıkça gündüz meme vermeyi kesyim çünkü kahvaltıydı uykuydu öğle yemeği ara öğünü akşamı derken emzirme ihtiyacı hisseymiyordum zaman kalmıyordu bebeğim de zaten istemiyordu. Sadece uyuturken ve geceleri uyandığında emziriyordum. Sonra 14 aylıkken annem 1 haftalığına bana geldi ve bebeğimi hep o uyuttu ayağında sallayarak ağlasa da uyutmak uzun da sürse hiç yanlarına gitmedim ve meme vermedim. Annem gittikten sonra da 1 hafta kendim uyuturken ayağımda salladm ve meme vermedim. Daha az uyanmaya başladı. Geceleri 1 2 derken emziğe ve mamaya ağırlık verdim. 15 günü böyle doldurduk. Sonra 16. Hiç vermedim ve üzerinden bi 15 gün daha geçti bebeğim hiç meme istemiyor. Geve uyandığında mama verdim emzik verdim yatağından alıp ayağımda salladım uyuttum ve ısrarla meme vermedim çünkü tamam meme vermeyelim ama ne yapalım diye çaresizdim ama çok şükür ki kolay atlattım. Darısı sizin başınıza :) sıra mamayı bırakmakta sonra emzik. İnanın şuan saat başı kalkan çocuk 4 5 saat uyuyor mucize gibi