Çok geçmiş olsun,inşallah en kısa sürede sakinleşir.Benim bebeğim de iki aylık.Doğumda yapılan aşıları dışında aşı yaptırmayı düşünmüyorum tam da bu yazdığınız sonuçlardan dolayı.Çok şükür sağlığı gelişimi uykusu beslenmesi yerinde.Sapasağlam yavrumu götürüp de ne idüğü belirsiz aşılarla günlerce eziyet etmek içime sinmiyor.Böyle aşı sonrası şikayetleri gördükçe de kararımda emin oluyorum.