Merhaba anneler. 2,5 aylık bebeğim var. Benimleyken sıkıntı yok ağlasa da bi şekilde avutuyorum ama akşam babası geldiğinde sanki tanımıyormuş gibi yüzünü buruşturup ağlamaya başlıyor bebek ağlayınca eşim bana veriyor o zaman da hemen susuyor. Babası gündüzleri çalışıyor haliyle çok vakit geçiremiyor bebekle ağlayınca da hiç duramıyor zaten üzülüp bana veriyor. Avut bi şekilde diyorum ama kız da maşallah ciyak ciyak ağlıyor yani 😂 yazık eşim de üzülüyor bu duruma işi bırakıcam vs. diyor çözüm bu değil tabi ama işte. Bu durumda olan var mı ne zaman geçer acaba