Arkadaslar yurtdışına gezmek amaçlı gelmiştik evde oynarken bebeğim yürürken düştü kafasının yan kısmına sonrasında bayıldı gibi oldu gözleri falan gitti bi acıdan sanırım hemen hastaneye getirdik yolda biraz kustu çok korktum yabancı dilde bilmiyorum ama doktor sıkıntı olmadıgını söyledi 6 saat müşade altında olacak sonrasında bi sıkıntı olmazsa çıkaracağız ama röntgen falan çekmiyolar burda prosedür gereği bebek olduğu için sanırım önce müşade altında olması gerekiyormuş