tomvejerry 6.ayında dadada dedede bazen vakvakvak diyodu onu şuan unuttu sanırım 😂😂😂 8.ayına 1 hafta kaldı hala aynı dadada dededede arada bababa mamayı öğrendi ama acıkınca mamma diyo hala bile aguu guu felan diyo arada anne çıkıyo ama bilinçsiz tabi şimdilik bunlar var yani her çocuk bir olmaz yaa instagramda birini takip ediyorum kızımla arasında 2 hafta var o erkek çocuğu eliyle işaret yapıp del del del diyo gel gel yani 😂 bizimkinde henüz o yok mesela 😂