merveer96 Arkadaşlar merhaba 1 aylık bebeğimde ishal ve ishalinde mukus, koku nedeniyle doktora götürdük gaita bakıldı ve amip görüldü. Tedavi olarak Flagyl şurup verildi ama moralım sıfır. Yaşayan ve atlatan var mı neler tavsiye edersiniz
gncglozclk merveer96 bizimde 3 aylık mukuslu sadece anne sutu alıyor 1 aydır mukus var ama kokulu oluyor arada doktor tek mukus olunca onemsemedi kokuyu da gittim de diycektım kızım hasta oldu 3 gundur grıp hava ve antibiyotik kullanıyorum ıyı olunca tekrar gıdıcem 😢
durusemahmet merveer96 merhaba bebeğiniz dizanteri geçirmiş sanırım 1 aylıkken benimde bebeğim 2.5 aylık bugün dizanteri dedi doktor flagly verdi sizin kaç güne geçti acaba korktum biraz
merveer96 durusemahmet merhabalar biz şurubu sadece bir gün kullandık sanırım tadı çok kötüymüş. Bebeğimin midesi alt üst oldu diye doktor kesti anne sütü ile atlattı. İnanın bebekler yetişkinlerden çok daha güçlü