tosbikannesi6 Kızlar geçen hafta vizelere girdim. Aralıkda da finaller olucak. Aranızda auzef’te okuyanlar var mı? Ben tıbbı sekreterlik istiyordum 280 ham puanım vardı yatay geçiş yapabilir miyim? Bir bilgisi olan var mı
Defnemmm1 tosbikannesi6 bilgim yok ama telegramda okul grupları var oradan da bilgi alabilirsiniz burdan bilen çıkmazsa
balliikedii tosbikannesi6 auzefim bende finaller ertelendi Ocak ayına bilgin olsun yatay geçiş hakkında bilgim yok maalesef