kizlar ben genel sezaryen oldum ve sezaryenden sonra bi sirt agrisi basladi asla gecmiyor 1 ay oldu sanki sirtimda yara var oyle yaniyor tam goguslerimin arka tarafi. bu durumu yasayan var mi narkozla mi alakali emzirmeyle mi alakali nedir bu dayanamiyorum acisina agrisina