Canım ben kullanıyordum ilk başlarda beğüm gazlı bi bebekti.70 lira civarında.Ama doktorlar uzun süre kullanılmasını önermiyor maalesef çünkü ishal tedavisinde falanda kullanılıyormuş probiyotik olarak geçiyor.Biz bilmiyorduk 2-3 ay civarı kullandık gaz sorununu çözdü ama bebeğim bu sefer kakasını yapamıyordu sürekli ıkınıp duruyordu.Nasıl biogar yayı kestik öyle düzeldi.Size tavsiyem en iyisi metsil günde 4 defa 7 damla şeklinde kullandık onuda öyle rahatlattıki.Biogarya alacaksınızda 1 aydan fazla kullanmayın.