Kızlar nolur dönün bir buçuk Aydın mama reddi var uykuda verebiliyorum onuda tam değil ek Gıda başlıcak diye çok heyecanlıydım elma suyuyla başladık bütün bebekler sever genelde öğürüyo istemedi asla elma suyunu sevmeyen diğerlerini mi sever bıktım artık önce memede yaptı bunu sonra mamada şimdi ek Gıda da yemicek üzüntüden kahroluyorum nolur bi akıl verin var mı başına gelen