queen_mom hiç yaptırmadım Şu an 6 aylık bebeğim var Onu yatakta yatırıyorum kafasını yan çevirip 2-3 CC sıkıyorum her bir burun deliğine. Büyük çocuklarıma da lavaboda kafalarını biraz yan çeviriyorlar ağızlarını açıyorlar o şekilde temizlik yapıyorum. Zaten yıkamanın biraz ının boğaza kaçması da çok normal Bu sayede aslında kusup rahatlayabiliyorlar aslında Korkacak bir şey de yok boğazlarına kaçsa bile öksürüp rahatlayabiliyorlar çok sık ve şiddetli tekrarlamak kulakta enfeksiyon yapabiliyor kulağa kaçabiliyor Onun dışında başka hiçbir zararı olduğunu düşünmüyorum senelerdir kullanıyorum kendime de yapıyorum bir zarar görmedim