Benimki de 15 aylık bizim her şeyimiz planlı☺️8de kalkar mamasını içer 10da kahvaltı yapar 12de beşiğine koyarım,iki buçuk yada üç saat uyur.uyqnınca tekrar mama içer sonra parak çıkarız eve geliriz akşam yemeğini bizle yedirmeye çalışırım,genelde yemez.sonra oynar,sıkılır vesaire ve 21de beşiğine götürürüm uyur